Friday, June 08, 2007

Komen Bekas Peserta PKSN 2003

PJKN tue ingatkn saya pd PKSN yg dulu.. memang tak rugi bg sesiapa yg pergi., buktinya saya still gunakn ilmu yg saya dpt dr PKSN hingga kini.. mmg terbuktila program ni mmg meninggalkan kesan kpd setiap peserta.. pengalaman, ilmu dan pengajaran yg diperolehi mmg amat bererti. terima kasih utk semua tenaga pembimbing, pengajar dan boleh jg dikatakan sbgi pendidik yg tdk pernah rasa penat dlm melakukan program2 yg begini. Harapannya, semangat mcm ini tidak pernah padam dan akan ada lebih bnyk lg program2 yg lbh menarik di masa hdpn.. apa yg saya pasti, saya amat berterima kasih kpd PKSN untuk kenangan, pengalaman dan ilmu yg amt berguna walau saya berada di mana pun jua.. Allah mempertemukan saya dgn sesuatu yg bermanfaat dan amt berguna.. semestinya amy bersyukur. semoga sentiasa success dlm apa jua perkara. salam untuk semua.
From,
Bekas Peserta PKSN Lui Barat...

Klik pada http://gstarzarm.multiply.com/ ruangan dari abang SAM pasal PJKN

No comments: