Tuesday, September 25, 2007

HANTAR UCAPAN HARI RAYA

Bagi sesiapa yang nak menghantar Ucapan Selamat Hari Raya secara EXSKLUSIF ke dalam web ini. Sila hantarkan ucapan tersebut kepada alamat email saya iaitu kembara_dca@yahoo.com . Setiap ucapan akan di siarkan di laman web ini. Kalau nak hantarkan kad siap ngan gambar anda sekali pun lagi baik.Nanti saya downloadkan ke sini. Kalau pandai reka kad2 raya lagi cantik. Ucapan tu janganlah terlampau panjang ok. Informlah kat kawan2 lain yer.

Satu lagi nak mudah , anda cuma pilih jer kad - kad yang terdapat dalam web kawan2 kita ini dan hantarkan ke email saya kembara_dca@yahoo.com . Antara web2 yang menyediakan Kad Raya Elektronik ada saya sediakan dibawah. Anda cuma klik dan pilih jer.

Antara Kad - Kad Elektronik Hari Raya :


1. Jom Hantar Kad @ 2. Meh Send Kat Yop @ 3. Hantarlah Kad Dik @ 4. Kad Gayor Sapo?

* Ada jugak yg komen bahawa diaorang takda Email la pulak masa nak isikan maklumat penghantar kad raya . So bagi yg x da Email jangan risau kauorang pun boleh join dengan belasah jer apa2 email ( penghantar ) asalkan ada @yahoo.com atau apa2 pun. Kalau tak dapat jugak , Ini paling senang kauorang isikan ( Klik Borang Ini) , lepas taip ucapan terus send. okey. ( kalau susah sgt, hantar jer SMS kat bangmir , jgn lupa nama pengirim ) Selamat Hari Rayer.....
* Di laman web ini bangmir selitkan 11 buah lagu2 hari raya ...Selamat Mendengar )

No comments: