Tuesday, June 19, 2012

Berhulu Camp Jempol !!

Tanggal 19hb Jun 2012 Hari Selasa, maka bermulalah SATU detik, permulaan bangmir bersama BERHULUCAMP. Tarikh ini, akan bangmir dan Abang Hanip ingat sehingga akhir hayat. Sinilah bangmir bermula. Walaupun pahit manis terpaksa di harungi bersama Abang Hanip, Namun bangmir terpaksa teruskan jua. Terima kasih Izat ARP kerana sudi menjadi peneman walaupun ia payah untuk di ertikan. Tambahan pula hari itu , badan memang tak sihat di campur sakit perut tang pagi tu....he..he..he..
Apapun MISI  terpaksa diteruskan demi masa depan yang pasti baik hendaknya. Terima kasih pada semua yang berada semasa sesi soal jawab tu...hanya izat yang tahu betapa pahitnya kata - kata itu datang dari mulut seorang insan yang di cipta oleh allah. Apapun biarlah ia menjadi sejarah dan titik permulaan bangmir dan Abang Hanip di BerhuluCamp. Ia akan menjadi lakaran sejarah buat kami dalam mengharungi kehidupan yang adakalanya payah untuk di tafsirkan.
Kem latihan dan perkhemahan , pakej perkhemahan pelajar , pakej motivasi , tapak perkhemahan , pusat latihan dan kursus , kem motivasi , pakej pelajar sekolah , kem bina semangat , training centre ,kursus motivasi pelajar , pakej budjet pelajar ,

1 comment:

muzalifa said...

salam...

congratz bgmir atas usaha 'menjelmakan' berhulu kem jempol nie...confirm best!!! hehehehe~

rndu giler nk 'bercamp' lg...
>.<