Monday, November 03, 2008

Xpdc Kejurulatihan ARPRM 2008

Nama Acara: Ekspedisi Kejurulatihan Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda
Tarikh Acara: 21 – 26 Disember 2008
Tempat Acara: Gunung Kinabalu, Sabah
Anjuran: Kementerian Belia dan SukanYuran

Kos : Perjalanan ulang-alik Kuala Lumpur - Kota Kinabalu, penginapan, makanan dan aktiviti sepanjang tempoh acara adalah ditanggung oleh penganjur.

Penyertaan:
Satu (1) orang Pemimpin Anugerah untuk Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda dari Persatuan Pandu Puteri Malaysia .Prosedur Permohonan ialah dengan mengisi borang acara dan hantar ke Ibu Pejabat Persatuan Pandu Puteri Malaysia.
Tarikh Tutup:29 Oktober 2008, 12.00 tengah hari
Penerangan Acara: Program ini bertujuan memberi pendedahan kaedah penilaian yang betul, penyeliaan secara "hands on" yang melibatkan latihan secara praktikal mengenai aktiviti di samping meningkatkan kefahaman para pemimpin mengenai cara memimpin dan menguruskan salah satu komponen wajib ARPRM iaitu Penjelajahan Lasak dengan lebih efektif.Syarat Penyertaan:Peserta yang menghadiri acara ini perlu - Mengadakan SATU (1) kursus berdasarkan ilmu dan pengalaman daripada seminar yang dihadiri untuk ahli Remaja dan SATU (1) kursus untuk ahli Dewasa.
Hubungi Penganjur:Cik Siti Mariam Ahmad TobiasTel: 03-88713720 E-emel: mariamtobias@yahoo.com Pn. Anfatny Ann Rutel Tel: 03-88713711
.
One Drop Perfumes:
Dapatkan harga diskaun minyak wangi one drop perfumes di www.iklanremaja.com . Minyak wangi Egyptian Potion menjadi kegemaran remaja masa kini. Dapatkan sekarang.

No comments: