Wednesday, March 04, 2009

" I Can Feel It "

Justify Full( Cikgu Kamaruzaman - Pakar ARP )

Semalam 3b Mac 2009 maka bermulalah Bengkel " Train The Trainers " Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda Peringkat Kebangsaan 2009 di Hotel Naza Melaka. Seramai 30 orang peserta dari semua negeri telah berjaya hadir ke bengkel tersebut. Bengkel anjuran Bahagian Pembangunan Rakan Muda Jabatan Belia dan Sukan Negara ini akan berakhir pada 6hb Mac dan Majlis Penutupannya akan dirasmikan oleh Y. Bhg Puan Wasitah Bt. Hj Mohd Yusof , Timbalan Ketua Pengarah Bahagian Pembangunan Rakan Muda Jab. Belia dan Sukan Negara.

Wah.... Peserta - peserta yang hadir kali ini semuanya memang hebat - hebat belaka. Mana tidaknya, sebut sahaja pasal ARP, just petik jari sahaja... kacang buat mereka. Rata - rata yang datang memang mempunyai jiwa Kesukarelaan yang tebal dalam diri masing - masing. Senang citer.... ARP memang dalam jiwa mereka.'''' I can Feel It " .... itulah cogankata yang menjadi tema pada bengkel kali ini. Terima kaih kepada barisan fasilitator yang memang pakar - pakar dalam bidang ARP iaitu Cik Siti Mariam Bt. Ahmad Tobias ( selaku pengawai Penyelaras juga ), En. Lee Kwan Meng ( Otai ARP ) dan orang lama dalam ARP iaitu Cikgu Kamaruzaman B. Mohd Yusoff .
Apapun hari ini , kami banyak berkongsi ilmu dan pengalaman di mana slot - slot yang di persembahankan amat berguna kepada peserta. Terima kasih juga tak terhingga kepada Cik Marian, Puan Anfatny Ann Rutel dan barisan urusetia yang melayan kami dengan begitu baik sekali. Keakraban antara peserta antara negeri amat di puji. Masing - masing boleh berkongsi maklumat dan pengalaman dalam memperjuangkan ARP ke peringkat yang lebih tinggi lagi.... Oklah.... nampaknya masa tidak mengizinkan kami kerana esok setiap peserta akan mempersembahankan tugasan " Practice Session " . So banyak tugasan perlu di siapkan. Kita jumpa esok. Bye...

No comments: