Monday, March 01, 2010

Apa Pendapat Anda?


Bubar Kelab Rakan Muda dan programnya sekali?

Banyak betul reaksi dan pendapat daripada para remaja mengenai keratan akhbar di atas. Kebanyakan mereka sangat sayangkan Kelab Rakan Muda ini. Mungkin ada sebab mereka berkata begitu. Kalau Anugerah Remaja Perdana ( ARP ) dah berusia 18 tahun mungkin Program Rakan Muda dah lebih 18 tahun kot. Itu pun kalau tak silap bangmirlah sekiranya nak di kira sama dengan pelancaran ARP pada 5hb Mei 1992 di Ipoh Perak semasa Perhimpunan Hari Belia 1992 oleh Dato Seri Dr Mahathir.

Survey yang dibuat memang remaja ada ulasan tersendiri tentang petikan akhbar tersebut. Ada yang panas, ada yang sejuk, ada yang membina, ada yang cooll jer, ada yang ala kadar nak tak nak jer dan macam - macam lagi lah. Orang muda biasalah . Manjang berapi jer. Kalau u all tak percaya, cuba cari dan survey blog2 yang memberi pendapat tentang kenyataan ini. Apa pula pendapat anda ya. Any komen?. Bangmir perlukan KOMEN ANDA JUGA .Nak tulis komen.
Sila klik di sini "

Harap sertakan Nama atau Nama Pena / samaran anda Ya apabila beri komen.

He..he..he.... bangmir tak cakap apa - apa sebab bangmir dah lewat 30an. Nanti kena belasah pulak sebab beri komen panas. Apapun secara peribadi, bangmir masih sayangkan Rakan Muda. Bayangkan kalau Rakan Muda tiada dulu..... hemmmm entahlah...bagaimana persatuan2 boleh wujud dan di gerakkan. Ironinya remaja dan belia berpesatuan asalnya adalah dari Rakan Muda juga. Rakan Mudalah yang mengajar mereka semua itu termasuklah bangmir yang menerima manafaat di atas kewujudan Rakan Muda itu. Kami bekerja secara SUKARELAWAN tanpa mengharapkan RM$$$$ dan sebarang habuan. Kepuasannya tidak dapat di balas dengan wang ringgit.

Remaja dah pandai bersuara!!! Apapun nasihat bangmir, Janganlah sebab nila jatuh ke besen, habis baju kena cuci balik...... Renung - renungkanlah... Selamat Beramal....

Untuk baca komen para pembaca. Sila klik di Comment bawah sini

No comments: