Tuesday, June 27, 2006

BERKELAH...


Gambar ini di ambil di Air Terjun Berkelah. Kami mandi kat bawah jer. Bukan apa takut nak mandi kolam kat atas tu. Takut ado Dinasor. Kolam kat atas tu memang dalam giler. Golap jor airnya. Takda sapa yang berani mandi. Budak2 KL pun tak mandi kat situ. Pada malam tu , hujan bukan main lebat. Campsite kami lak dekat tul dengan kolam. Ngeri jugak tengok sebab air kolam tu berombak2. Tapi kalau budak2 geng yang kuat menyelam dan pantang tengok air dalam ni... pasti tiruk punya.

2 comments:

atun said...

Wuuuiiii-yooo best nye!!ni klu 3 ari camping mcm x cukup jer!!Tp
anak sapo yg berendam tu??Nasib baik gmbr jauh xnmpk lak sapo gerangan ehh!!

Anonymous said...

http://moi-carine.com/wp/index.php?p=212