Friday, June 23, 2006

GUNUNG DATOK CANCEL

Assalammualaikum....

Berdukacita di maklumkan bahawa Program Pelajar Tersingkir Dari Aids dan Hiv di Gunung Datok telah dibatalkan atas sebab - sebab tertentu. Nampaknya abang Faizal kau dengan berat hati terpaksa membatalnya walaupun dah dapat sponser bas tak econ lagi...... Apapun bangmir merakamkan ucapan terima kasih kepada bang faizal dan bang fahmi serta kunco2nya kerana berkerja keras nak wat program ini tetapi disaat akhir di batalkan.. Bang faizal jugak dah info sekolah - sekolah pasal pembatalan program ini. Harap Maaf.... Takdo Camping lah kito.
Apapn sekali lagi TIMA KASIH SMKDM Bahau sebab selalu sokong kami.....

1 comment:

atun said...

Xpe la..kali ni xde rezeki!! sok2 ade la tu...Lain time musti lg best!!Kami kat cni sentiasa sokong walaupun x b'jumpo!sokong dr jauh pun ok gak la ehh.......
Congratulations to u all!!